fredag 20 november 2020

Take awaypåsar

 Nu har jag provat bibblans service med Take awaypåsar. 

Det fungerade fint. Jag letade upp fem böcker på Sekwa förlagssida och kollade att de fanns inne  i bibliotekets katalog. Sedan skickade jag ett mejl med titlarna och efter några timmar fick jag ett mejl från Anders på bibblan att böckerna fanns att hämta. Det var bara att gå dit och hämta vid dörren. Väldigt smidigt. Det går säkert att ringa också och få böckerna levererade till sin hemadress.
De här böckerna lånade jag.

Ryskt bläck : roman / Tatiana de Rosnay

Spökryttarna från Ordebec : roman / Fred Vargas

Sal 2 : roman / Julie Bonnie 

Madonnan i Notre-Dame : deckare / Alexis Ragougneau

Olyckan : roman / Valérie Tong Cuong

 



Inga kommentarer:

20 fantastiska klassiker

https://www.bonniersbokklubb.se/Boktips/20-klassiker-att-lasa-innan-50/